Gisteren met opzet even geen nieuws geconsumeerd en van de socials gebleven... Maar nu ik de deur weer op een kier zet, komt gelijk de bagger weer tot me.
Hoe te helpen dit tij te keren.
Nogal moedeloos nu.
=> More informations about this toot | More toots from Steeph@mastodon.green
@Steeph filters, 'n heleboel filters
=> More informations about this toot | More toots from knuppelbeer@mastodon.social
@Steeph
Ik heb wel even gekeken hoe al die superrijken opgepropt in een kleine ruimte gingen op de piek van het griepseizoen. En ze gingen ook nog even zingen. Extra goed voor de aerosolen.
=> More informations about this toot | More toots from ABScientist@forall.social
@Steeph Ik had een crematie en de hitlergroet van muskusrat was een van de eerste dingen die ik zag. Denk eerlijk gezegd dat er geen tij meer te keren valt.
=> More informations about this toot | More toots from Martranslations@mastodon.social
@Steeph Ik ben gisteren ook weggebleven van schermen met ongefilterd nieuws. Ik schrik de laatste tijd gewoon van mijn snelheid en meedogenloze besluitvaardigheid om meteen met alle onzin te kappen. Mocht ik per ongeluk in zo'n hersenloos praatprogramma belanden, in 3 seconden ben ik weg. Ik zie dit ook als noodzakelijk aangepast gedrag, pure zelfbescherming, in een tijd van door geld gedreven desinformatie en ophef.
=> More informations about this toot | More toots from marcellinusme@mastodon.social
@Steeph we kunnen in de VS weinig veranderen, alleen een luisterend oor zijn voor de mensen daar en hun stem boosten.
In Nederland kunnen we dingen wel veranderen. De straat op, ons laten horen, in onze eigen invloedssfeer een positief effect proberen te brengen.
=> More informations about this toot | More toots from stefan@stefankoopmanschap.nl
@Steeph Ik schreef al eerder vandaag: De machteloosheid is uitermate droefmakend.....
=> More informations about this toot | More toots from jurjen_heeck@mastodon.nl
@Steeph Ja, het had niet zoveel zin om jezelf af te sluiten, dus hier op Mastodon maar gewoon posts overgeslagen als het Drumpf leek.
BBBC nieuws was gisteren ook primair Drumpf.
Kortom, het is doorgaan, je schouders ophalen, en volgende.
=> More informations about this toot | More toots from AngelaScholder@mastodon.energy
@Steeph ja. hetzelfde gedaan. verschrikkelijk moedeloos inderdaad
=> More informations about this toot | More toots from miekeroth@socialserver.science
@miekeroth @Steeph (Steekt hand omhoog) Yep, hetzelfde. Hoewel er gisteren al erg moeilijk aan te ontkomen was. Op de NOS website overigens niets tot nauwelijks iets over de Hitlergroet die Musk meerdere keren op het podium maakte.
=> More informations about this toot | More toots from lightspeed@mstdn.social
@Steeph Ik denk dat we er gerust nog een paar dagen aan vast kunnen plakken, aan dat wegblijven. Dit is niet 123 βoverβ. O.o
=> More informations about this toot | More toots from ottermiemuis@mastodon.social This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini