Ancestors

Toot

Written by Stephan Okhuijsen on 2025-01-21 at 07:53

Gisteren met opzet even geen nieuws geconsumeerd en van de socials gebleven... Maar nu ik de deur weer op een kier zet, komt gelijk de bagger weer tot me.

Hoe te helpen dit tij te keren.

Nogal moedeloos nu.

=> More informations about this toot | More toots from Steeph@mastodon.green

Descendants

Written by KnuppelBeer 🐻 on 2025-01-21 at 07:54

@Steeph filters, 'n heleboel filters

=> More informations about this toot | More toots from knuppelbeer@mastodon.social

Written by Another concerned scientist on 2025-01-21 at 07:58

@Steeph

Ik heb wel even gekeken hoe al die superrijken opgepropt in een kleine ruimte gingen op de piek van het griepseizoen. En ze gingen ook nog even zingen. Extra goed voor de aerosolen.

=> More informations about this toot | More toots from ABScientist@forall.social

Written by Atha Ahuluheluw on 2025-01-21 at 08:03

@Steeph Ik had een crematie en de hitlergroet van muskusrat was een van de eerste dingen die ik zag. Denk eerlijk gezegd dat er geen tij meer te keren valt.

=> More informations about this toot | More toots from Martranslations@mastodon.social

Written by Marcel πŸ›‘ β™» ✨ on 2025-01-21 at 08:16

@Steeph Ik ben gisteren ook weggebleven van schermen met ongefilterd nieuws. Ik schrik de laatste tijd gewoon van mijn snelheid en meedogenloze besluitvaardigheid om meteen met alle onzin te kappen. Mocht ik per ongeluk in zo'n hersenloos praatprogramma belanden, in 3 seconden ben ik weg. Ik zie dit ook als noodzakelijk aangepast gedrag, pure zelfbescherming, in een tijd van door geld gedreven desinformatie en ophef.

=> More informations about this toot | More toots from marcellinusme@mastodon.social

Written by Stefan Koopmanschap πŸ‡΅πŸ‡Έ on 2025-01-21 at 08:19

@Steeph we kunnen in de VS weinig veranderen, alleen een luisterend oor zijn voor de mensen daar en hun stem boosten.

In Nederland kunnen we dingen wel veranderen. De straat op, ons laten horen, in onze eigen invloedssfeer een positief effect proberen te brengen.

=> More informations about this toot | More toots from stefan@stefankoopmanschap.nl

Written by Jurjen Heeck πŸ‹ on 2025-01-21 at 08:32

@Steeph Ik schreef al eerder vandaag: De machteloosheid is uitermate droefmakend.....

=> More informations about this toot | More toots from jurjen_heeck@mastodon.nl

Written by Angela Scholder on 2025-01-21 at 09:07

@Steeph Ja, het had niet zoveel zin om jezelf af te sluiten, dus hier op Mastodon maar gewoon posts overgeslagen als het Drumpf leek.

BBBC nieuws was gisteren ook primair Drumpf.

Kortom, het is doorgaan, je schouders ophalen, en volgende.

=> More informations about this toot | More toots from AngelaScholder@mastodon.energy

Written by Mieke Roth on 2025-01-21 at 10:37

@Steeph ja. hetzelfde gedaan. verschrikkelijk moedeloos inderdaad

=> More informations about this toot | More toots from miekeroth@socialserver.science

Written by lightspeed on 2025-01-21 at 11:21

@miekeroth @Steeph (Steekt hand omhoog) Yep, hetzelfde. Hoewel er gisteren al erg moeilijk aan te ontkomen was. Op de NOS website overigens niets tot nauwelijks iets over de Hitlergroet die Musk meerdere keren op het podium maakte.

=> More informations about this toot | More toots from lightspeed@mstdn.social

Written by Corinne Miemuis on 2025-01-21 at 13:12

@Steeph Ik denk dat we er gerust nog een paar dagen aan vast kunnen plakken, aan dat wegblijven. Dit is niet 123 β€œover”. O.o

=> More informations about this toot | More toots from ottermiemuis@mastodon.social

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113865260942253636
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
291.056887 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.926744 milliseconds

This content has been proxied by September (ba2dc).