Acaben d’intentar estafar-me per telèfon. L’estafa és prou elaborada, i crec que qualsevol persona pense que podria ser víctima.
Primer m’ha tocat una senyora dient ser de la meua companyia, i que demà se m’aplicarà un recàrrec de 21€ a la factura per a millorar el servei. Volia saber si estava conforme o no, per a afegir-me al llistat de clients conformes, o al de no conformes, ja que la OCU els demana fer eixe seguiment per a poder oferir als clients no conformes altres companyies 🙄
[#]estafa
=> More informations about this toot | More toots from Artur@mastodont.cat
Sé que és una estafa, entre altres motius, perquè no sóc client de la companyia a que diu pertànyer. Ja fa temps que corre per ahí una base de dades on figura que sóc client d’una companyia on no he sigut mai client. És una merda, però gràcies a això detecte prou bé les estafes 🙃
També perque la meua companyia sempre es comunica amb mi en valencià 💪🔥
La qüestió és que li he seguit el rotllo per a vore a on derivava tot això. La dona molt professional, podia haver sigut una treballadora de la companyia perfectament. Al remat li he dit que no vull pagar més (que és precissament el que ells volen), pel que m’ha ficat a la llista de No conformes.
[#]estafa
Als 10 minuts m’ha tocat un xic d’una altra companyia telefònica diferent dient que l’OCU els havia passat el meu contacte per a oferir-me millores. Li he dit que no en sabia res i que jo no havia donat permís perquè comunicaren les meues dades personals. L’home s’ha disculpat i s’ha acomiadat educadament.
[#]estafa
Estic segur que si li hagueren tocat a algú més major o a qui no sapiguera ben bé com es gestiones estes coses, sobretot si li hagueren encertertat la companyia, hagueren aconseguit estafar-lo. Tot el que diuen té cert sentit lògic, el discurset està molt ben muntat… excepte pel poc sentit que té comunicar canvis en el contracte (i en les tarifes) d’aquesta manera.
[#]estafa
@Artur m'he derivat el tlf de la meva mare (87 anys) per a poder bloquejar diàriament tots els timadors en curs (sembla que és el que toca ara) 🤷🏼♂️
=> More informations about this toot | More toots from victormario@mastodont.cat
text/gemini
This content has been proxied by September (3851b).