Het maakt zoveel verschil, vind ik, zelfs bij een Marktplaatsdeal, of de tegenpartij een beetje sympathiek is. Iemand kwam voor een prikje de handdoekradiator ophalen die al een tijdje op Marktplaats stond. Ik verwachtte nog meer afdingen en horkerigheid. Maar het bleek een aardige man die een honderden jaren oud 'klushuis' opknapt en heel blij is met deze radiator in zijn tot nu toe onverwarmde badkamer.
=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social
@Algje Ja, soms zijn er pareltjes van mensen die je leven even inwandelen.
Ik vergeet de man nooit die mijn weckspulen kocht, hele middag zitten babbelen. Hij kreeg alles mee(ik had nog veel meer dan in de advertentie stond) en hij was er zo oprecht blij mee.
Dus ook gewoon niet zo'n hork zijn als je wat ophaalt loont soms ook 👍
=> More informations about this toot | More toots from Janda@mastodon.nl
@Janda @Algje Ik verkocht een keer een oude mobiele telefoon. Ik trof de man op een parkeerplaats, ik wilde de telefoon uit het doosje (dat ik nog had) halen om te laten zien dat 'ie werkte, hoefde niet hij geloofde me wel, gaf geld, en we wisselden nog een paar woorden, en hij was weer weg.
=> More informations about this toot | More toots from Kaa@mastodon.nl
@Janda @Kaa Ik haalde een te lenen infrarood afstandsmeter op. Die man helemaal nerveus, was bepraat door collega’s dat ik zijn hele huis zou komen leegroven. Staat daar een aardig best al wel oud vrouwtje op zijn stoep, vertelt dat ze met dat ding ruimtes in haar nieuwe huis wil opmeten. Hij zucht opgelucht. Zei ik bij vertrek: ‘Maar dat leegroven is ook wel een interessant idee, … 🤪’
=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini