Pixelfedin kehittäjästä kiertää nyt kaikenlaisia kielteisiä ketjuja. Kontekstina on ehkä tarpeen tietää, että sellaisia kiertää aina tasaisesti myös Mastodonin kehittäjästä. Niissä on kyse jostain pienestä inhimillisestä virheestä, joka tulkitaan erittäin kielteisesti ja siitä päätellään, että kyseinen henkilö on pohjimmiltaan huono.
=> More informations about this toot | More toots from jonne@mastodontti.fi
@jonne se ei toki auta että pixelfedin kehittäjällä on ollut jo useita ns: meltdowneja - mutta katsotaan mitä pixelfedistä tulee - varsinkin kun lukee mm käyttöehtoja ei tule oikein kotoisa olo...
=> More informations about this toot | More toots from k@layer8.space
@k @jonne Ei auta myöskää se, et dansupilla on tapana poistaa ketjut jälkikäteen kun se on sanonu jotai oikeesti tyhmää.
Se viel menis, mut tää tyyppi ei koskaan pyydä anteeksi omaa paskaa käytöstään, niin voin ilman omantunnontuskia väittää tän tyypin olevan vähintään tyypillinen techbro-kusipää.
Onko tää välttämättä pixelfed-boikotin arvonen? Ehkei. Mut pelkissä loopsin käyttöehdoissa on ihan vitun urpoo settii jota dansup ite on säveltäny.
=> More informations about this toot | More toots from miiamustang@eliitin-some.fi
@k @jonne Et niinku, mä en tyyppii vihaa väitetyn transmisian takia, koska siitä en oo näyttöö nähny syystä tai toisesta.
Mä en luota dansupiin ihmisenä sen jälkee, ku osottautu miten loopsin kanssa hän sanoo yhtä (desentraloitu alusta, sä omistat sun sisällön, ei techbro-venkoiluu) ja tekeeki toista (käyttöehdoissa annat luvan käyttää sun matskuu miten vaa dansup haluaa "perpetually")
=> More informations about this toot | More toots from miiamustang@eliitin-some.fi
@miiamustang «(käyttöehdoissa annat luvan käyttää sun matskuu miten vaa dansup haluaa "perpetually")» 👀
Mitä hittoa onko siellä oikeasti lukenut noin??
@k @jonne
=> More informations about this toot | More toots from zenfrt@sauna.social
@zenfrt @k @jonne Mitä ilmeisimmin juu, loopsin TOS:issa
Veikkaan että asia toki tulee muuttumaan, kun asiasta on käyty ilmeisesti aika paljon keskustelua.
https://bajsicki.com/blog/loops-video-terms/
@miiamustang Uh... Päänsärky iskee tuota lukiessa.
Selkeesti tyyppi tarvii parempia juridisia neuvoja. Tai sitten hän on häijympi kuin olen valmis uskomaan.
(Tai sitten mä en ymmärrä jotakin oleellista jenkkiläisestä oikeuskulttuurista. Sekin on mahdollista.)
@k @jonne
=> More informations about this toot | More toots from zenfrt@sauna.social
@zenfrt @k @jonne Mut niinku sanonta menee
"don't attribute to malice what can be adequately explained through incompetence" :D
=> More informations about this toot | More toots from miiamustang@eliitin-some.fi This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini