El meu Pixelfed va morir, mentre m'havia venut a tornar a Instagram.
Amb tot el que ha plogut aquests últims dies a ca'n Meta, i el que vaig fer callar a dins meu per no sentir-me tan brut, porto dies volent recuperar aquella instància. Difícil ho veig... Que tinc la Raspberry ocupada i em fa molta mandra barallar-me amb una actuació de servidor complicada.
=> More informations about this toot | More toots from xavi@talamanca.social
@xavi a mi em fa mandrota aixecar-me un pixelfed pel tema del emmagatzematge, al ser tot fotos em veig que m’ocuparia tot el poc espai que tinc disponible 😕
=> More informations about this toot | More toots from nandeth@draggar.cat
@nandeth jo el vaig tenir any i pico en marxa, fent servir un Object Storage de DigitalOcean, i molt molt bé.
El meu problema (com sempre) són les actualitzacions de versions quan els desenvolupadors no es preocupen massa de mantenir una mínima documentació decent. Vaig patir un bon sidral l'últim cop i vaig perdre molta motivació. Ho vaig recuperar, però vaig perdre l'interès i ningú del meu cercle havia passat al fedivers.
=> More informations about this toot | More toots from xavi@talamanca.social
@xavi aquesta és l’altre, no se com tenen la documentació de ben feta i l’altre és que tot el meu cercle son a Instagram i no es mouran d’allà (i jo tampoc ser fer prou bones fotos com per tenir un perfil “macu” 😅)
=> More informations about this toot | More toots from nandeth@draggar.cat This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini