Ancestors

Toot

Written by Kees van Malssen on 2025-01-19 at 09:41

Ik ben al een tijd enthousiast mastodon gebruiker. Voor #feestboek heb ik een #friendica account aangemaakt (nog leeg). Op #YouTube heb ik de nodige video's staan, die wil ik naar #PeerTube overzetten. #instagram had ik niet, maar als ik toch bezig ben kan een #PixelFed account er ook wel bij.

Bij mastodon koos ik de eerste de beste server. Maar welke server bevelen jullie aan voor peertube en pixelfed? En waarom?

[#]dtv #boost #fediverse

=> More informations about this toot | More toots from KFvMalssen@mastodon.social

Descendants

Written by Ximaar on 2025-01-19 at 09:58

@KFvMalssen Aan mij heb je weinig. Aan veel van die dingen ben ik nooit begonnen, omdat het ook prima op m'n blog met RSS kan. Reageren kan daar zonder inloggen of mailadres. Een barriere die mij bijvoorbeeld weghoudt van FB. YT kijk ik wel, maar ook daar log ik nooit in en reageer ik nooit. uBlock Origin houdt alle reclame- en volgvuilnis buiten de deur. Voor eigen kaarten maken op google.maps met streetview weet ik geen alternatief. Log er alleen in voor het maken van een kaart.

=> More informations about this toot | More toots from ximaar@mastodon.nl

Written by meneer@social.iamforum.space on 2025-01-19 at 10:32

@KFvMalssen@mastodon.social verdikke, antwoord ik in het Engels, sorry...

=> More informations about this toot | More toots from meneer@social.iamforum.space

Written by Kees van Malssen on 2025-01-19 at 11:30

@meneer geeft niets. Is voor mij net zo makkelijk als Nederlands. Ik vind mijn tijdlijn in mastodon vol genoeg, ben daarvoor niet op zoek naar een andere. Maar voor foto's en filmpjes wil ik een wat meer geïnformeerde keuze maken. Eentje mét andere gebruikers, dus zelf hosten wil ik niet.

Maar bedankt voor je reactie

=> More informations about this toot | More toots from KFvMalssen@mastodon.social

Written by Ronald on 2025-01-19 at 12:12

@KFvMalssen Ik had eerder een account bij pixelfed.social, maar ik ben vóór de grote hype overgestapt naar https://photofed.world omdat ik niet bij de grootste wil zitten. En waarom die? Omdat ik ook op mastodon.world zit en goede ervaringen heb met Ruud, de beheerder. Makkelijk bereikbaar, Nederlander en geneigd om snel te handelen. Maar het is nog een kleine instance, die moet groeien.

=> More informations about this toot | More toots from ronald48@mastodon.world

Written by Kees van Malssen on 2025-01-25 at 14:53

@ronald48 account aangemaakt en jou aan het volgen

Written by Ronald on 2025-01-25 at 15:09

@KFvMalssen Ik zie het! Ik volg je terug.

=> More informations about this toot | More toots from ronald48@mastodon.world

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113854361216665562
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
281.246707 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.559132 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).