Ingenjörshjärnan kräver krånglig ljudanläggning. (That’s what Farbror Barbro said) :blobcateyes:
Skäms lite att jag byggt ett hifi-altare. :blobcatfacepalm:
Ska försöka bygga bort det. :blobcat_box:
[#]HiFi #electronics #wtf #EmojiOverload
=> More informations about this toot | More toots from joakimfors@mastodon.green
@joakimfors Må denna målning av Ulla Wiggen https://sv.wikipedia.org/wiki/Ulla_Wiggen vara inspiration;)
=> View attached media | View attached media
=> More informations about this toot | More toots from tml@urbanists.social
@joakimfors
=> More informations about this toot | More toots from MrShark@mathstodon.xyz
@joakimfors NAD ❤️
=> More informations about this toot | More toots from joacim@mastodon.melin.org
@joacim Trevliga grejer. I alla fall de äldre pjäserna. Men skulle ju inte tacka nej till något med klass-D förstärkning. Klass AB är inte att leka med när det kommer till värme.
=> More informations about this toot | More toots from joakimfors@mastodon.green
@joakimfors den här får jag slå av när jag inte använder den. men det är galet vad bra den är, min lilla NAD.
=> More informations about this toot | More toots from joacim@mastodon.melin.org
@joacim Hade föregångaren till den där.
@joacim @joakimfors ska det inte vara rörförstärkare? ;)
=> More informations about this toot | More toots from snukey@mastodon.social
@snukey @joakimfors SÅ nördig är jag inte. :)
=> More informations about this toot | More toots from joacim@mastodon.melin.org This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini