Gobernuak hezkuntza publikoko greba deialdiaren aurkako mezu bat bidali dit postontzira?
Gobernuak hezkuntza publikoko greba deialdiaren aurkako mezu bat bidali dit postontzira.
Sekula ikusi gabekoa naiz honelakorik.
Logikoki, grebaren are aldeago jarri nau.
Baduzue honen gaineko daturik @ELAsindikatua @labirakaskuntza @steilas ??
Oso oso flipatuta nago.
=> More informations about this toot | More toots from txerren@mastodon.eus
@ELAsindikatua @labirakaskuntza @steilas "proposamen argi eta handinahiak"? Benetan, Hezkuntza Saila? Serio?
@txerren @ELAsindikatua @labirakaskuntza @steilas banengoen ba ni bastante โde mala ostiaโ hezkuntza sailarekin, ba honek malaostia maila ikaragarri igo dit.
Hitzartuak eta indarrean zeuden hainbat atal (gehienak ordezkoen ekonomia eta lanari eragiten diotenak) aldebakarrez eta egun batetik bestera ezabatzea, murrizketak eta lan kargak handitzea,lan burokratiko eta โpapeleoaโ handitzea arreta zuzenerako eta ikasleen arretarako denbora murriztuzโฆ
Greba egitea erabakia nuen. Gaur are argiago dut!
=> More informations about this toot | More toots from zuhaitze@mastodon.eus
@txerren egiteko moduak aldatu dituzte guztiz. Lehen protestan zeudenekin haserretzen ziren, Pedrosa eta Pradales edukatuagoak dira. @ELAsindikatua @labirakaskuntza @steilas
=> More informations about this toot | More toots from txapisotegi@mastodon.eus
@txerren txorrada bat esango dut seguru, baina legala da panfleto hori bidaltzea gurasooi? Noiz eman diot baimena Hezkuntza Sailari niri propaganda bidaltzeko? @ELAsindikatua @labirakaskuntza @steilas
@txapisotegi @txerren @ELAsindikatua @labirakaskuntza @steilas nik ere jaso dut, bai
=> More informations about this toot | More toots from protoeuskaldun@mastodon.eus
@txerren
Izugarria!
Greba eskubidea bermatu behar duena, beste behin ere, funtsezko eskubideen aurkako mezuak banatzen herritarrok diru-publikoz eraikitzen dugun bere tresneria guztia erabiliz eta datuen babes eta erabilerako legedia urratuz.
Nik hau idatzi diet:
=> More informations about this toot | More toots from Xabirastorza@mastodon.eus
@Xabirastorza beitu, ba ideiabat eman didazu. Eskerrik asko tokaio!!
@txerren @Xabirastorza ideia gauzatzeko jende andana behar duzu?
Kolaboratzeko prest!
=> More informations about this toot | More toots from Gaizka@mastodon.eus
@Gaizka @Xabirastorza neuk ere idatzi diet:
https://mastodon.eus/@txerren/113854296363167332
@txerren @Gaizka @Xabirastorza benga, jarrai dezala festak. https://mastodon.eus/@txapisotegi/113854416309000870
@Xabirastorza @txerren ba atzo irakurri nuen hemen (ez dut gogoan nori) irakasleek ere jaso dutela beste mezu bat.
=> More informations about this toot | More toots from txapisotegi@mastodon.eus This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini