Ancestors

Written by Børge on 2025-01-16 at 00:40

Hei. Jeg har syklet en del de siste årene og det har vært fint. Men det har stort sett vært alene, og de få gangene jeg har syklet med noen har jeg gjerne tenkt at dette er jo mye bedre, dette vil jeg gjøre mer av

Nå vil jeg å prøve å gjøre noe med det, og tenker følgende:

En Signal-gruppe hvor de som vil sier fra om når de vil ut på en sykkeltur, enten det er om en uke eller en time, og de som kan og vil være med sier fra om det, og så møtes de og sykler sammen.

[#]SykkelTuter #oslo #norsktut

=> More informations about this toot | More toots from forteller@tutoteket.no

Toot

Written by Børge on 2025-01-16 at 00:45

Jeg ser flere problemer med dette, selvsagt:

Jeg er ekstremt dårlig på å planlegge. Ofte kan jeg finne på at jeg vil ut og dra ganske umiddelbart, eller bruke lengre tid på å ordne alt før jeg kommer meg ut enn jeg trodde jeg ville. Er sikkert sånn for flere. Blir det mulig å avtale tider andre kan, og holde dem?

Jeg aner aldri hvor lange turene mine blir, men folk må vel ofte ha en anelse før de drar ut?

Dette med hvor man skal møtes..?

[#]SykkelTuter

Descendants

Written by Børge on 2025-01-16 at 00:49

Vil folk ha pling på mobilen på diverse tider, når flertallet av meldingene vil være fra folk som foreslår ting de ikke har mulighet til å delta på?

Vil noen faktisk foreslå turer i gruppa?

Hva om det er noen som foreslår en tur, og den eneste som melder seg er en man ikke egentlig trives så godt med?

Osv... Mye som kan gå galt. Men det må da vel være mulig å finne løsninger her også? Vi kan vel ihvertfall ikke la være å prøve å bli litt mindre ensomme fordi det er risk involvert?

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113835268916877951
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
267.990838 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.500724 milliseconds

This content has been proxied by September (ba2dc).