Ik heb het gevoel dat dit Elon typeert: een imposter in alles wat hij doet. Of het nu over auto's gaat, ruimtevaart, sociale media,... Hij laat anderen het werk doen om zichzelf dan te presenteren als een genie.
Elon Musk Fraud Gamer Situation is Pathetic
https://youtube.com/watch?v=8Ui4h0J1mIQ&si=7ZAVRbU6rsdz0slV
=> More informations about this toot | More toots from karelbrits@mastodon.social
@karelbrits dat zeg ik al een tijd: Elon Musk is briljant is het pikken van andermans talent (waarschijnlijk betaalt hij er soms ook goed voor - hoop ik). Hij doet vervolgens alsof ie het zelf bedacht heeft.
Een beetje zoals Zuckerberg die destijds graag leuke meisjes op de universiteit wilde leren kennen en met zijn maatje de basis van Facebook begon. Was ook nogal discussie over wie dat nou gemaakt had.
De échte makers mogen misschien niet van zich laten horen? NDA (geheimhoudingscontract)?
=> More informations about this toot | More toots from Marguerite@mastodon.nl
@Marguerite @karelbrits
Het doet me ook denken aan Apple en Microsnoft.
=> More informations about this toot | More toots from mfierst@mstdn.social
@mfierst @karelbrits ja zeker. Die oprichters hebben zich nog niet zo idioot gedragen als de andere twee, bij mijn weten. En Steve Jobs is natuurlijk inmiddels overleden.
=> More informations about this toot | More toots from Marguerite@mastodon.nl This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini