Het enige wat ik uit die video kan opmaken is dat een politieagent een v de brandweerlieden zeer hardhandig op de grond gooit en dat de collegas van de brandweer die proberen te helpen en ook de gemoederen bedaren terwijl de politie die eerste met de wapenstok te lijf gaat.
BEKIJK - Agenten en brandweermannen op de vuist op pensioenbetoging
in Brussel: "Op oudejaar stonden we nog zij aan zij"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/01/13/agenten-gewond-bij-incident-tussen-brandweer-en-politie/
=> More informations about this toot | More toots from Zipkid@mastodon.social
@Zipkid merci om te delen, dit onderstreept nogmaals dat we statements van de flikken over wie juist gewelddadig werd, niet moeten geloven zonder het nodige bewijs.
=> More informations about this toot | More toots from EchteNachtraaf@mastodon.social
@Zipkid
En ondertussen hebben we het ook niet over waarom 34.000 mensen naar Brussel kwamen : handen af van de pensioenen, ga het geld halen bij de grote vermogens.
Bij de berichtgeving op vrtnws vraag ik me altijd weer af met welke motieven de journalisten voor die framing kiezen. Is het onbewust of moedwillig?
=> More informations about this toot | More toots from JorreVan@mastodon.vlaanderen This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini