Ancestors

Written by BudgetDuurzaam 🚲 πŸš‹ πŸ€ on 2025-01-11 at 22:09

In de hoop nog iets te redden heb ik afgelopen verkiezingen op @franstimmermans @TimmermansEU gestemd. Maar de laksheid waarmee @PvdA en @groenlinks op het door fascisten gedreven X blijven ronddolen en hier op Mastodon vrijwel onzichtbaar zijn, begint mij enorm te irriteren.

=> More informations about this toot | More toots from budgetduurzaam@mastodon.social

Written by BudgetDuurzaam 🚲 πŸš‹ πŸ€ on 2025-01-11 at 22:26

@TimmermansEU Ik bedoel: dat #Musk openlijk #AfD steunt moet toch echt de rode vlag zijn voor partijen die hun wortels in de democratische rechtstaat hebben?! Je kan dan toch niet negeren dat je dan als #usefullidiot wordt gebruikt door X om hun fascistische en staatsondermijnende propaganda te ondersteunen?!

In Duitsland gaan God zij dank hele volksstammen de straat op om zich tegen opkomst van AfD te verzetten. Maar waar is bij @pvda het besef van internationale solidariteit gebleven?!

=> More informations about this toot | More toots from budgetduurzaam@mastodon.social

Written by BudgetDuurzaam 🚲 πŸš‹ πŸ€ on 2025-01-11 at 22:44

@TimmermansEU En blijkbaar snappen ze ook helemaal niet hoe die algoritmes werken. De mensen die jou volgen op X en FaceBook kunnen (tegen betaling of gewoon uit ideologie) gebrainwashed worden met content die averechts tegen jouw zaak is. Dat is al vele jaren aan de gang en heeft ons al diep in deze beerput doen belanden. Ik heb mij jaren geleden (toen ik nog lid was) al bij GL uitgesproken tegen hun FaceBook-communicatie… #ziendeBlind #beterTenHalveGekeerdDanTenHeleGedwaald.

Written by BudgetDuurzaam 🚲 πŸš‹ πŸ€ on 2025-01-11 at 23:02

@TimmermansEU Overigens had iedereen dat 10 jaar geleden al kunnen weten, want toen was er al een prima Tegenlicht uitzending over. Bekijk hem snel… voor het niet meer kan. https://www.vpro.nl/programmas/tegenlicht/kijk/afleveringen/2013-2014/persoonlijke-data.html

Toot

Written by BudgetDuurzaam 🚲 πŸš‹ πŸ€ on 2025-01-11 at 23:36

@TimmermansEU #Tegenlicht 2013 #wirHabenEsGewust

=> View attached media | View attached media | View attached media | View attached media

Descendants

Written by Coen Wesselman on 2025-01-12 at 08:26

@budgetduurzaam @TimmermansEU@respublicae.eu zoals bij veel organisaties is het opgebouwde bereik (of de schijn daarvan) iets wat niet zomaar weg wordt gedaan.

Attenderen op de aanwezigheid van actieve kiezers in de Fediverse werkt waarschijnlijk beter. Kan mij niet voorstellen dat het niet onder de aandacht van de partij staat, zeker niet met prominente leden zoals @barbarakathmann die zich inzetten voor eerlijke digitalisering.

=> More informations about this toot | More toots from wsslmn@mastodon.nl

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113812347539758454
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
277.688642 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.460873 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).