Ancestors

Written by Maria Ballester on 2025-01-10 at 15:00

Ganes d'explicar-vos el que estic veient, i gaudint, ara mateix. Res especial, eh, només una quotidianitat que crec fora del comú.

Soc en el restaurant d'un centre comercial (per allò de que res de l'humà m'és aliè) jo dino sola i la noia, molt més jove, d'aquí al costat, també.

Vesteix un jerseiet de punt, com els que jo havia dut a la seva edat, de color blanc amb ratlles roses i té penjat a la cadira una jaqueta curta de pèl sintètic color rosa pal.

=> More informations about this toot | More toots from mariaballester@mastodont.cat

Written by Maria Ballester on 2025-01-10 at 15:04

Porta ulleres rodones, grans però fines, de color blau. És una mica estràbica i molt dolça.

Sobre la taula, al costat de la Fanta de taronja, ha deixat els auriculars de diadema i el mòbil. En tot moment duu la bossa tipus ronyonera creuada per sobre del pit.

=> More informations about this toot | More toots from mariaballester@mastodont.cat

Written by Maria Ballester on 2025-01-10 at 15:07

La noia ha dinat, de primer, cargols. Cargols. En el restaurant del centre comercial.

El cargols tenien suquet i se'ls menjava sucant-hi també els dits amb les ungletes pintades de rosa (pal). Maridat amb la Fanta de taronja.

Written by Maria Ballester on 2025-01-10 at 15:11

De segon plat li han portat uns espaguetis amb salsa de tomàquet que ella amb molta traça ha tallat a bocinets ben petits, d'aquella manera creuant la forquilla i el gabinet en diagonal de manera que s'arrasar amb tot fideu que es troba enmig, sabeu que vull dir.

I ja està, era això el que us volia explicar. A la noia dolça li ha quedat el voltant de la boca tancada de tomàquet i ara s'hi passa la llengua.

No em digueu que no és una quotidianitat fora del comú... ;)

Written by Albert on 2025-01-10 at 15:26

@mariaballester per mi, l'únic que se'm fa estrany, és maridar cargols amb fanta de taronja 🤷 , però per gustos colors. La resta, tot ben quotidià

=> More informations about this toot | More toots from Crike@mastodont.cat

Written by jordi :verified: on 2025-01-10 at 16:24

@Crike a banda de la fanta amb els cargols, esbocinar els espaguetis també té una mica de delicte...

I tu, @mariaballester , no tenies altre feina que batxillerejar tant! La pobra l'has ben retratada 🤣

=> More informations about this toot | More toots from jordiCasas@mastodont.cat

Toot

Written by Maria Ballester on 2025-01-10 at 17:13

@jordiCasas @Crike sí, sí, lo dels espaguetis ha estat un crim. L'he retratat amb admiració i pensant que no està tot perdut en aquest món.

Descendants

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113805178006313514
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
277.828732 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.218368 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).