Wie weet 'n Europese facebook en instagram?? ๐ช๐บ ๐ช๐บ
ik wil van die usa-based bedrijven af die de E U willen overheersen
Ben die dominantie zat.
Ben wel nog steeds geรฏnteresseerd in hobbyโs van mensen, in vogels dieren planten natuur in algemeen, fotoโs die men maakt, nog veel meer... ๐ฟ๏ธ ๐ฆ ๐ฆ ๐ฆ ๐
Wat nu gebeurt
-zuckerman / musk- dat men regels die wij hier omarmen wil tegengaan is abominabel, wil ik niks mee van doen hebben๐ก
Zoek Europese sociale media
ben uitermate tevreden met :mastodon:
=> More informations about this toot | More toots from Ellis@mastodon.nl
@Ellis
Na het voor een groot deel afbouwen van mijn Facebook activiteiten kwam ik ook op Friendweb terecht. Nederlands, geen reclame (beetje, verder vrijwillige bijdrage), geen censuur.
En dat laatste is dat ik er uiteindelijk toch heel weinig kom. D'r zitten toch wat sfeermakers die.. net even anders denken dan ik. ๐
En natuurlijk probeer je met argumenten de ander te bevragen, maar vaak wordt het dan stil.
Maar je kunt met blocken natuurlijk een selectie maken. ๐
https://friendweb.nl/
=> More informations about this toot | More toots from PlukkiePanda@mastodon.nl
@PlukkiePanda
dank je wel Theo, opgeslagen, ik zal gauw eens kijken. -moet nu gaan eten ook dat nog-
Valt me van begin op dat hier op Mastodon weinig vijandigheid is [of ligt aan mijn selectie๐ ] maar duidelijk is dat de opbouw van zoโn platform al veel doet met latere uitwerking.
=> More informations about this toot | More toots from Ellis@mastodon.nl
@Ellis Federated variant van Instagram is Pixelfed, met verschillende instances zoals Mastodon.
=> More informations about this toot | More toots from peter_slwk@mastodon.social
@peter_slwk
dank je wel
=> More informations about this toot | More toots from Ellis@mastodon.nl This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini