Feu servir i recomaneu #Bookwyrm ?
Puc posar-me a qualsevol instància, o hauria de mirar que permetin explícitament el #català (sembla que per facilitar-se o fer possible la moderació)?
I bé, ja si recomaneu alguna instància (amb registre obert) doncs agrait!
=> More informations about this toot | More toots from capita_picat@kolektiva.social
@capita_picat jo l'utilitze des de fa dos anys, i estic a la instància que administra @editora, #LecturaSocial. La recomane molt, està molt cuidada i som bastant gent comentant lectures i agregant llibres, i son benvingudes també les referències en català. Això sí, per unir-se cal pagar una quantitat simbòlica (des de 0.50€ al mes).
=> More informations about this toot | More toots from mduritz@paquita.masto.host
@mduritz @capita_picat Gràcies per la recomanació! A més a més, pel mateix preu oferim més serveis, com un blog minimalista a #EscrituraSocial o un canal a LiteraTube:
https://comunidad.lectura.social/servicios
(Tinc pendent traduir la web al menys a català).
=> More informations about this toot | More toots from editora@mastodon.social
@editora @mduritz
Moltes gràcies a les dues! No estic segur de fins a quin punt ho aprofitaré: sóc escèptic en expandir la presència digital, tot i que una eina com aquesta precisament em sembla que pot ser molt útil, a diferència de tantes altres.
De moment m'ha arribat una invitació a comelibros, crec que per anar veient què es cou ja faig, però estaré al cas de moure'm si cal!
=> More informations about this toot | More toots from capita_picat@kolektiva.social
@capita_picat ComeLibros tambè és molt bona opció ;) @mduritz
=> More informations about this toot | More toots from editora@mastodon.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini