Meinattiin kokeilla kavereiden kanssa toimiiko pöytäroolipelit etänä. Roolipeliseuran sivuilla oli mainittu discord joten eikun tiliä sinne. Testaus on edennyt huone- ja noppakameran virittelyyn. Vielä ei ole mitään tietoa tuleeko tämä toimimaan, kun ei ole yhdessä vielä päästy tekniikkaa testaamaan.
Oisko täällä vinkkejä mikä toimii ja mikä ei? Tartteko discordin rope appeja tms? Seikkailu on kerpin säännöillä pelinjohtajan itse rakentaman tarinan ympärillä. #roolipelit
=> More informations about this toot | More toots from mve@mastodontti.fi
@mve me ollaan pelattu aika pitkään sillä tavalla, että discordin tekstikanavalla heitetään noppaa noppabotilla ja sitten ollaan kaikki videopuhelussa joko discordissa itsessään (mikä on hankalaa, koska pitää pomppia tekstikanavan ja videokanavan välillä) tai ulkopuolisessa palvelussa (meillä senfcall).
discordissa on tämmöinen suomalainen roolipeliryhmä, josta varmaan saa lisävinkkejä. https://discord.gg/uRXgGwcN
(minä muuten olen vain pelaaja enkä pelinjohtaja)
=> More informations about this toot | More toots from Stoori@polyglot.city
@Stoori Me mietittiin tuota noppabottia, mut päädyttiin oikeisiin noppiin kun se on kuitenkin niin kiinteä osa koko peliä. Luotetaan kyllä toisiin noppien osalta ja ei tuota kameraa viitsi varmasti koko ajan vekslata. On enemmän vaan visualisoimassa sitä, et nopat on heitetty. Huone kamerat myös siksi, et näkee vähän miten muut reagoi :)
Jos ei saada toimimaan tätä systeemiä, niin pitää hakea vaikka tuolta roolipeliryhmästä lisävinkkejä. Kiitokset sen mainitsemisesta.
=> More informations about this toot | More toots from mve@mastodontti.fi This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini