De lastigste dagen van het jaar: vanwege de #luchtvervuiling door #vuurwerk niet meer naar buiten kunnen.
Chagrijnig word ik er van. Kost bakken met geld (direct en indirect). Geld wat we mi beter kunnen besteden. Huisdieren van slag. Mensen van slag. Invloed op ieders gezondheid (mijne een beetje meer). Natuur van slag. Omdat het moet kunnen đ¤ˇđŧââī¸
Doe mij maar ÊÊn vuurwerkshow of zo en tot de tijd dat dit geregeld is mag het van mij hard waaien en regenen de komende dagen đ
=> More informations about this toot | More toots from moniquevv@mastodon.social
@moniquevv ditto.
Opvallend genoeg is het in Oosterhout dit jaar tot nu toe bijzonder rustig. Na 4 jaarwisselingen met extreem gestresst hondje, is dit een verademing. Dacht gister, nou zal het wel beginnen met die verkoop. Nog steeds maar een enkele pijl of knal.
Watskeburt?đą
=> More informations about this toot | More toots from Frieke72@mastodon.social
@Frieke72 hier het hele jaar met regelmaat op zaterdagavond vuurwerk ergens bij een feestgelegenheid. Zit je om 00:00 âs nachts weer rechtop in je bed (en ook muziek hard). En verder begon het hier in september al. En in oktober begon het met dat er dagelijks wel knallen zijn in Houten-Zuid. Gisterenavond nog weer 4 keiharde knallen vlakbij. Weer rechtop in mijn bed.
=> More informations about this toot | More toots from moniquevv@mastodon.social
@moniquevv gatver. Zo is het hier ook jaren geweest hoor. Vandaar dat Yana kalmeringsmiddel krijgt vanaf november. Eerste jaar was zo hels, nog zonder Zylkene en wij die nog niet goed wisten hoe haar te begeleiden en troosten đ
=> More informations about this toot | More toots from Frieke72@mastodon.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini