De koning was na de Maccabi rellen "geschokt door het geweld tegen voetbalsupporters", zonder het geweld dóór deze extreemrechtse zionisten te veroordelen, waarmee hij feitelijk bijdroeg aan de antimoslim hetze.
En vandaag preekt hij tegen joden en moslims dat discriminatie fout is. Zonder ook maar iets te zeggen over het extreemrechtse kabinet.
=> More informations about this toot | More toots from Grutjes@mstdn.social
Wim-Alex zijn kersttoespraak gaat opnieuw helemaal over de Maccabi rellen.
Je zou toch denken dat er ook wel een paar andere dingen spelen in de wereld.
Willempie richt zich niet tot Nederland, maar slechts tot joden en moslims, die hij met superieure engelen en apostelen om de oren slaat.
2/3
3/3
Terwijl Schreeuwwitje & Schoofhondje de samenleving ontwrichten met zelf gecreëerde crises, en dagelijks angst zaaien tegen moslims en asielzoekers, zwaait de koning nog even met zijn vingertje voor onze neus:
Denk er om jongens, racisme bestaat in Nederland niet, het is "geïmporteerd" door akelige buitenlanders.
https://www.koninklijkhuis.nl/documenten/toespraken/2024/12/25/kersttoespraak-van-de-koning-25-december-2024
@Grutjes willem is zelf een buitenlander. Maar ja, van het blanke soort
=> More informations about this toot | More toots from Martranslations@mastodon.social
@Grutjes Dank voor je commentaar. Ik kon de toespraak niet afluisteren. Wat een oppervlakkigheid van de 'Koning'. Wat een verschil met zijn moeder. Het is nu een nietszeggend ritueel geworden.
Ik ga binnenkort het boekje van Beatrice de Graaf lezen over Huizinga. 'Wij zijn de tijden.' Lijkt me zinniger dan het praatje van Alex.
=> More informations about this toot | More toots from Conne@mastodon.nl This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini