Ancestors

Toot

Written by 𖤐AlderForrest 𖤐 on 2024-12-22 at 12:00

Uuden profiilikuvan myötä myös uusi #esittely. Nimeni on Ville ja minut on tunnettu lokakuusta 2022 lähtien fediversumissa nimimerkillä AlderForrest. Olen ensimmäisen #twitter -eksoduksen tänne tuomia.

Leipäni poytään kannan suunnittelemalla rakenteita. Olen kolminkertainen insinöörinörtti, joka vapaa-ajallaan puuhastelee #1m2lab -pajalla, rakennellen sulautettuja järjestelmiä, verkkopalveluja, yms. linux-puuhia. Spesiaalina on erilaisen härpäkkeiden käyttötarkoituksen muuttaminen, joka on varsin kivaa puuhaa. Tähän liittyy läheisesti 3d-mallinnus ja tulostus omalla tulostimellani. Toiminnassa sopivasti yhdistelen osaamistani kahden insinööritutkintoni osa-alueilta rakennustekniikan ja elektroniikan/informaatiotekniikan parista. Kolmas ylempi insinööritutkinto on sitten käytössä työelämän puolella projektipäällikön hommissa.

Intohimoni on #metal musiikki sen kaikissa muodoissaan, kohta 40 vuoden kokemuksella. Treenaan myös itse vokalistina tekniikoita. Olen #ääninörtti joka on kiinnostunut seikoista, miten ihmisanatomia kykenee tuottamaan noita niin mahtavia murinoita ja örinöitä.

Minua ihmisenä suuresti määrittelee kaksi kaveria, jotka kulkevat mukana, #adhd ja #asd, joiden mukanaan tuomista kommelluksista kirjoittelen myös ajoittain. Kaverit ovat minulle samalla riippakivi, mutta myös voimavara.

Tuomitsen vahvasti kaikenlaisen perseilyn ihmisiä, eläimiä ja luontoa kohtaan. Ihmiset saavat vapaasti olla, keitä ovat. Arvovaltaansa väärinkäyttävät, rikkauttansa pönkittävät ja ääriajatteluansa levittävät jantterit ja janittaret saavat minulta piikkejä lihaansa. Nämä väärineläjät sotivat arvojani vastaan.

Seuraan täällä uusia ihmisiä matalalla kynnyksellä, ja kirjottelen itse ylläpitämäni #iceshrimp -fedialustan kautta tänne pääasiassa. #pixelfed, #Loops, #peertube ja #mastodon ovat myös fedialustoina käytössä satunnaisesti eri instansseilla.

Uusille ihmisille sanon täällä, tervetuloa ja vanhoille seurattaville sanon kiva kun olet täällä. Toki kiva on että uudet täällä ovat. Fediversumissa on somen tulevaisuus. ​:blob_yes:​

=> More informations about this toot | More toots from AlderForrest@1m2lab.anvil.top

Descendants

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113696362463461662
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
282.69331 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.728547 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).