Ancestors

Written by Fritjof :emacs: :ardour: on 2024-12-01 at 07:39

Eksamenslæsningen er i fuld gang. På onsdag er der skriftlig eksamen i B niveau og konen har taget ungerne med til Kbh weekenden over for at give mig læseferie. - Så skylder man at knokle!

Jeg kan heldigvis allerede sige, at uanset hvordan det går, så har jeg lært en masse! Det føles skønt!

Jeg er ikke længere bange for matematik, her 15 år efter C-niveau i gymnasiet. En gang i mellem er jeg ligefrem begejstret i stedet.

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from fritjof@social.riversouldiers.dk

Toot

Written by Fritjof :emacs: :ardour: on 2024-12-19 at 05:01

Jeg bestod min matematik eksamen til B niveauet!!

Oven i købet selv om min skriftlige karakter ikke er givet endnu, for den mundtlige gav nemlig et supert 7-tal.

Helt enormt glad og lettet!

=> More informations about this toot | More toots from fritjof@social.riversouldiers.dk

Descendants

Written by PernilleMsarup on 2024-12-19 at 05:52

@fritjof tillykke med eksamen. Endnu mere tillykke med din nye glæde ved matematik! Det er et lifehack jeg under alle. (HA meget apropos så staver jeg ret dårligt og måtte lige google “under” fordi det meget ligner måden vi skriver “den nederste halve af et rundstykke” på.)

=> More informations about this toot | More toots from pms@cupoftea.social

Written by Fritjof :emacs: :ardour: on 2024-12-19 at 07:28

@pms mange tak!

Det er en herlig følelse. Der er en del basis stof jeg mangler. Det var også det jeg faldt igennem på, da de spurgte ind til det. Procentregning ifm funktionen for eksponentiel vækst f.eks.

Men det konceptuelle går OK. Jeg har det som om jeg er ved at lære et nyt sprog og kultur at kende.

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113677729399444264
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
272.755494 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.822356 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).