Misschien een suffe vraag maar wat is nou de periode? Als het een jaar is zit ik prima met genoeg verbruik (ev) en kan ik nog wel meer panelen plaatsen, per dag zou ik bv regelmatig over hebben: βSalderen gebeurt per periode, kalenderjaar en/of afrekenperiode.β #salderen
=> More informations about this toot | More toots from maarteuh@mastodon.workingweb.nl
@maarteuh 2027 is het toch afgelopen...
Salderen gaat per jaar.
Maar als je abonnement niet op jaarbasis loopt ,wordt die periode aangehouden. (Bv bij verhuizing, of contracten met korte perioden)
=> More informations about this toot | More toots from vosje62@mastodon.nl
@vosje62 ok, dan heb ik sowieso geen probleem en kunnen er zelfs panelen bij
=> More informations about this toot | More toots from maarteuh@mastodon.workingweb.nl
@maarteuh komend jaar mag je waarschijnlijk alle berekeningen opnieuw gaan maken:
'Deze gedragsverandering is van belang, omdat de energiesector vanaf 2026 meer verschillende energieprijzen gedurende de dag wil invoeren.'
Uit: Lagere stroomprijs zorgt voor verschuiving in energieverbruik
https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5485468/lagere-stroomprijs-zorgt-voor-verschuiving-energieverbruik
=> More informations about this toot | More toots from vosje62@mastodon.nl
@vosje62 ah ja, moeten we dan maar eens kijken nog. Sowieso eerst nieuwe ramen en evt nog spouw en andere isolatie verbeteren
@maarteuh de periode is per jaar of per einde contract als dat eerder dan een jaar is. Salderen gebeurt dus niet per dag. Tenzij je een contract voor 1 dag hebt. Dat. Is zeer ongebruikelijk :)
=> More informations about this toot | More toots from gijs@mstdn.social
@gijs haha bedankt
=> More informations about this toot | More toots from maarteuh@mastodon.workingweb.nl This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini