Ancestors

Written by ona [she/they] on 2024-12-05 at 01:36

valencianis!!! hi ha mani el diumenge per la dana? que hi seré a la terreta i vull col·laborar a llançar fora al Mazón!!!

a més vaig a aquest projecte on ve gent de tot l'estat. podem ser un bon grupet 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈

per favor, aviseu!!!

[#]dana #alfafar #moradasenconstruccion

=> View attached media | View attached media | View attached media | View attached media

=> More informations about this toot | More toots from ona@systerserver.town

Written by ona [she/they] on 2024-12-16 at 17:05

el projecte continua i va ser tant apassionant que no vaig vindre per ací a relatar.

l'arribada a #alfafar va ser un dia de vent molt fred que et ressecava la gola. l'escenari postapocalíptic de cotxes amuntegats, parets i carrers amb fang...

però una volta trobaves el grup, la calor i la cura feia que l'ambient canviés a acollidor.

el cap de setmana ja s'havia treballat i avançat molt al centre d'infants i ens varem dividir en dos grups, i jo vaig anar al centre de joves. ací vídeo del lloc

=> View attached media

Written by ona [she/they] on 2024-12-16 at 17:24

després d'uns dies, ja teníem enllestits els centres i varem començar per una casa de veïns que ja havien picat una part. una parella pakistanesa encantadora i que no parava de voler-nos convidar a te o menjar. després van vindre dues famílies més que no sé d'on eren (no els vaig veure): Antonio i Luz. i ara he sentit que continue la cadena. hi ha gent apuntada fins aquest divendres i ja es veurà si continue la cadena. van a fer un vídeo i ja ho passaré per ací.

[#]dana #danavalencia

Toot

Written by ona [she/they] on 2024-12-16 at 17:31

també varem conèixer altres grups col·laborant, com ara gent que arreglava bicicletes, repartia menjar o roba. també eren molt visibles l'UME, bombers de ciutat i forestals que encara hi són traient aigua de garatges amb camions.

va vindre la ràdio del barri a entrevistar-nos i també el programa de Carne Cruda va fer programa a una plaça del Parque Alcosa. Ací teniu el programa https://www.eldiario.es/carnecruda/programas/valencia-despues-dana-carne-cruda-alfafar_132_11891614.html

[#]dana #danavalencia #carnecruda

Descendants

Written by ona [she/they] on 2024-12-16 at 17:38

i si cap vol aportar a que millore la situació, aquí d'altres projectes de confiança

https://tornallom.org/ca/inoblidable_dana/

[#]dana #danavalencia

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113663693585692872
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
438.212834 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.007658 milliseconds

This content has been proxied by September (ba2dc).