Ancestors

Toot

Written by Eric Burger on 2024-12-04 at 15:01

Goede duiding van die motie #Becker (om gegevens over Nederlanders met migratie achtergrond te gaan bijhouden) door filosoof Maarten Steenhagen op Linkedin

[#]BenteBecker

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7270079694757150721/

=> More informations about this toot | More toots from ericburger_nl@mastodon.social

Descendants

Written by 🦊 Paul Schoonhoven 🍉 🍋 on 2024-12-04 at 17:12

@ericburger_nl @annekekassteele volgens mij is dit (@msteenhagen) Maarten Steenhagen.😉

=> More informations about this toot | More toots from vosje62@mastodon.nl

Written by Eric Burger on 2024-12-04 at 18:28

@vosje62 @annekekassteele @msteenhagen ja! Dank, zal volgen. Hij zou die stukjes ook hier kunnen publiceren!

=> More informations about this toot | More toots from ericburger_nl@mastodon.social

Written by annekekassteele 🥂 on 2024-12-04 at 20:04

@ericburger_nl @vosje62 ik heb ook op het volgknopje gedrukt…wie weet, kunnen we zijn stukken hier lezen ipv een link naar Linkedin!

@msteenhagen

=> More informations about this toot | More toots from annekekassteele@mastodon.social

Written by Maarten Steenhagen on 2024-12-05 at 19:53

@annekekassteele @vosje62

Ja, jullie hebben gelijk. Ik moet dat ook gewoon hier neerzetten. Ik vind LinkedIn eigenlijk helemaal niet zo prettig, maar er zitten wel veel mensen die ik anders niet zo snel bereik.

Dank voor het delen, @ericburger_nl

=> More informations about this toot | More toots from msteenhagen@provo.lol

Written by 🦊 Paul Schoonhoven 🍉 🍋 on 2024-12-05 at 20:01

@msteenhagen ik h3n geen probleem met LinkedIn. Voordeel daar is dat je gewoon een flinke lap tekst kwijt kunt. Zolang links werken zonder dat je verplicht bent om in te loggen.

(Vooral geen zin meer om overal een account aan te moeten maken voor een enkel berichtje)

'Verdeel en heers' kan best goed uitpakken.😉

Zo door de jaren (en social media) heen vond ik t best aardig om te zien hoe verschillend mn volgers zich soms ontwikkelden op de verschillende platforms.

@annekekassteele @ericburger_nl

=> More informations about this toot | More toots from vosje62@mastodon.nl

Written by Eric Burger on 2024-12-05 at 21:12

@msteenhagen @annekekassteele @vosje62 geen dank Maarten, prettig om van je schrijven hier of daar - kennis te nemen!

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113595153695431613
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
291.067077 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.279053 milliseconds

This content has been proxied by September (ba2dc).