25 urte izango dira azken minia margotu nuenetik... Teknikak eta margoak asko aldatu dira ordudanik, baina nire eskuak beti bezain baldar jarraitzen du! :)
Hala ere arkulari taldetxo hau margotzen disfrutatu dut, eta margotzen jareaituko dudala uste dut! @Salda_Dagobah
[#]wargame
=> More informations about this toot | More toots from izarobasurko@fe.disroot.org
@izarobasurko aupaaa!! Kuadrila polita bildu dezu ππΌ Gogoratzen ditut arkulari bretoniar hoiek, agian oraindik badaukat baten bat nunbait.
Praktikak egiten du Maizterra. Ea zure hurrengo proiektua zein den π
=> More informations about this toot | More toots from Salda_Dagobah@mastodon.eus
@Salda_Dagobah
Ba orain arkabuzero batzuk moldatzen nabil. Hauek oso desberdin margoturik zeuden, eta horiz nago uniformatzen.
Hauek bukatutakoan, zalditeriak hasiko naiz...
Marea grisa txikitzen!!!
=> More informations about this toot | More toots from izarobasurko@fe.disroot.org
@izarobasurko uuffaa horia pintatzen eta apostukin fuerte eh! Txuriarekin batera pintatzeko kolore zailena... Behin hori menderatura, zalditeria turbi bizian daukazu
=> More informations about this toot | More toots from Salda_Dagobah@mastodon.eus
@Salda_Dagobah jajajja! Enekien horia zailena zenik! Oso sinple egingo dut, txuria+horia+tinta bat... Probatzeko!
Zuk nola egiten duzu??
@izarobasurko kandelak piztu, 13 oilar beltzen odola nahastu eta inframunduko jainkoen erreguak ozen irakurrita.
Baino tira, base txuri+horia+tintekin ere ondo π
@Salda_Dagobah kar, kar, kar!
Bidaliko bukatzean argazkitxoa. Nire lagun batek dioen bezala, 30cm.tara ikusteko moduan margotzen ari naiz!
@izarobasurko @Salda_Dagobah lan aparta! πΉ
=> More informations about this toot | More toots from Ibenifacio@mastodon.eus
@Ibenifacio @Salda_Dagobah eskerrik asko IΓ±igo! Aparta, aparta ez da... Baina ikasteko balio dit, eta akatsak ikusteko gehienbat!
=> More informations about this toot | More toots from izarobasurko@fe.disroot.org This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini