Ancestors

Written by vilapuig on 2024-11-18 at 06:13

En aquest primer curs sencer com a professor de filosofia, cada dia penso en allò que explico, com ho explico i si es podria fer d’una altra manera. Sempre tens la sensació de no arribar a tot, de que ho podries haver fet millor o que haguessis pogut dur a terme dinàmiques diferents. També em fa replantejar l’herència pedagogica que duc a dins després de tants anys com a alumne.

=> More informations about this toot | More toots from mfvilapuig@mastodon.social

Toot

Written by vilapuig on 2024-11-18 at 06:15

Per això, descobrir per aquí a @DescontrolEditorial i veure, a les seves col·leccions, una secció de pedagogia crírica, llibertaria i alliberadora m’ha fet plenament feliç. Quines ganes de poder venir a fullejar exemplars que, senser saber que existien, anhelava llegir!

=> View attached media | View attached media

=> More informations about this toot | More toots from mfvilapuig@mastodon.social

Descendants

Written by vilapuig on 2024-11-18 at 06:23

De fet, això és el que més m’agrada i dona una mica de sentit a tot plegat. Quan, sense saber-ho, un llibre t’obre una porta a descobrir un altre autor, d’aquí arribes a una editorial que desconeixies, d’aquesta a un curs, d’aquí a un barri del fedivers, d’aquí a un canvi de paradigma i es comença a dibuixar una nova constel·lació que il·lumina, des d’una nova perspectiva, la teva quotidianitat. I quina sort anar construint aquesta mirada vers el món tan ben acompanyat!

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113502490255959142
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
265.469651 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.07022 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).