“TickTickTweaks”
Fra bloggen 👇
https://4nd3rs.dk/tickticktweaks
=> More informations about this toot | More toots from 4nd3rs@mastodon.social
@4nd3rs TickTick ser virkelig lækkert ud. Men jeg har det lidt stramt med at data ikke er endtoend-krypteret. Kinesisk selskab.
=> More informations about this toot | More toots from tokeriis@helvede.net
@tokeriis Yeah. Man kan ikke få det hele…
@4nd3rs jeg tænker ikke at mine personlige opgaver er specielt sensitive.
Men når jeg hiver min indre indre killjoy frem: hvis man er et firma, der har nogen form for forretningshemmeligheder, så virker det som en dårlig ide med en potentiel kinesisk bagdør. Jeg kan se, de kører Amazon-servere; det giver formodentlig GDPR-knas også.
=> More informations about this toot | More toots from tokeriis@helvede.net
@tokeriis Du har så evig ret – og normalt går den slags mig rimelig meget på.
TT er dog foreløbig den task manager som ligger tættest på mine behov, så det er svært med principperne.
Men jeg skifter sikkert alligevel til noget nyt snart, fordi det er en uvane at hoppe rundt mellem apps… 😉
@4nd3rs @tokeriis hvilke features er vigtige for dine behov? tasks.org er ret god, opensourcer, sync mellem devices via din egen server (webdav, caldav, osv)
=> More informations about this toot | More toots from kimschulz@social.data.coop
@kimschulz @tokeriis Det er bydende nødvendigt for mig at kunne se mine opgaver i et kalenderview (se kalenderkasser.dk) – og det er meget få apps/tjenester der klarer det (særlig godt, hvis overhovedet).
=> More informations about this toot | More toots from 4nd3rs@mastodon.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini