@theklan @miren zueneri segika neure ikasleekin aztertu dut eta talde bitan a) gutxienez batek argudiatu dit zergatik den informazi iturri hobea chatgpt wikipedia baino eta b) inork ez du kontrara argudiatu.
15 urteko nintzela Ume txikitxuak ikusten nituan burgerkingwko lohi boltsetan jateko bila.
Bietan antzeko sentsazino bat. Umezurtz ikusi, ta attana egin beharra sentittu.
Gaur Hizkuntzaren Didaktikak itxaron behar izan du, horretarako beti denpora falta dogun arren.
=> More informations about this toot | More toots from juan@mastodon.eus
@theklan @miren ah!
Gaurko ariketa (barikurako brillua atarata ahal badot)
a) Eskatu chatGPTri argudiatzen laguntzeko zergatik sinestu behar dugun lurra laua dela.
b) Egituratu txostena
c) Erreferentziak eskatu
eta ondorioen atalean ea sinesten duten dioena eta ia beti dakiten galdetzen dutenari buruz. Gero "halutinations" eta "AI" izenburuko artikuluren bat postretarako.
=> More informations about this toot | More toots from juan@mastodon.eus
@juan @miren atzo ibili nintzen ni ere unian, tesirako kontuak, begiratzen ea eskatu ahal nion gertakari bera (Gernikako bonbardaketa) kontatzea euskarazko Wikipediarako, Enciclopedia Vaticanarako, eta balizko espainiar eskumako irakurle batentzat, eta ea zein diferentzia zeuden argudiatzeko. Ariketa ederki egin zuen, ea lortu nuen "para Gloria de Dios y España" esaldia non sartu behar zen argudiatzea.
=> More informations about this toot | More toots from theklan@mastodon.eus This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini