@kustawbessems Goed idee van je om de @volkskrant een lijst bij te laten houden van alle grote en kleine aanvallen op de democratie door dit kabinet! Gaan jullie het doen?
=> More informations about this toot | More toots from heleenkuiper@mastodon.nl
@heleenkuiper @kustawbessems @volkskrant #ALT4you Afbeeldingsomschrijving:
Geachte redactie
Lijst
Kustaw Bessems oppert in zijn column dat de krant misschien een 'dagelijkse rubriek moet overwegen waarin de teloorgang van de beschaving handzaam wordt samengevat’.
Dat vind ik een heel goed idee. Tijdens de regering-Trump volgde ik Amy Siskind op Twitter. Zij hield een lijst bij van alle kleine en grote aanvallen op de democratie door de regering-Trump. 1/2
=> More informations about this toot | More toots from lenabeasaint@mastodon.nl
@heleenkuiper Ik ga er niet over bij de @volkskrant maar mooie brief :)
=> More informations about this toot | More toots from kustawbessems@mstdn.social
@heleenkuiper kan je hier iets mee?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSTMkodFf4rovfruXnneVbynlPBYlfXq-RxJ_O1g_EL0xlcSyB1WHjuMet3IrGZCiPX9Qrq20eM9ACT/pubhtml?gid=0&single=true
=> More informations about this toot | More toots from Esssie31@mastodon.online
@heleenkuiper @kustawbessems @volkskrant
Als de verschillende kwaliteitskranten en bladen dit vervolgens nu eens bundelen zodat we als aan de kant geschoven verontruste lezers/ burgers dit weer kunnen verspreiden door Nederland?
Daar zou ik wel zin in hebben.
=> More informations about this toot | More toots from cisca@mastodon.social
@heleenkuiper @kustawbessems @volkskrant ja @volkskrant!
=> More informations about this toot | More toots from corhergaarden@mastodon.nl This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini