Vraagje.
Ik droomde vanacht over een man die fan was van Adobe. Die van Acrobat Reader. Weet niet waarom je daar dan fan van zou moeten zijn, maar goed, ieder zijn ding.
Anyway, deze man had een tattoo van Adobe op zijn billen laten zetten, maar dan "Ad" op zijn linkerbil en "be" op de rechter. De "o" was dan zijn anus.
Ik werd wakker omdat ik moest lachen
Zegt dat iets over mij?
=> More informations about this toot | More toots from PatrickTingen@mastodon.nl
@PatrickTingen
Beetje creepy is het wel als je het mij vraagt 🤣
=> More informations about this toot | More toots from ErikSchouten73@mastodon.nl
@ErikSchouten73
Ik heb geen tattoos, maar zou dit een diep verlangen zijn?
=> More informations about this toot | More toots from PatrickTingen@mastodon.nl
@PatrickTingen
Dan kan je een week niet zitten, zie je dat zitten?
=> More informations about this toot | More toots from ErikSchouten73@mastodon.nl
@ErikSchouten73 Hmm, ik heb een zittend beroep. Lijkt me beperkt handig
@ErikSchouten73 @PatrickTingen
Los daarvan, op die plek heb je er zelf toch geen zicht op en weinig lol van? 🙂
Ja, met een spiegel. Maar dan, "ebodA"? 😂
=> More informations about this toot | More toots from PlukkiePanda@mastodon.nl
@PlukkiePanda @ErikSchouten73
Je doet het dan ook voor bewonderende blikken van anderen, maar om dit nou bij je sollicitatie te tonen... Tja.
Misschien meer iets als je ontslag neemt, maar dan zou ik er iets anders op willen hebben
@PatrickTingen @PlukkiePanda
Dan vraag ik me wel af waar jij fan van bent, er is wel beperkte ruimte 🤣
@ErikSchouten73 @PlukkiePanda
Moet wel iets met een O in het midden zijn
@PatrickTingen @PlukkiePanda
Als je niet te diep bukt kan een i ook wel 😅
@PatrickTingen
Volgens bijbelse logica zul je eerst een vette reet krijgen en dan een magere. Door erom te lachen sla je de waarschuwende 'boodschap' in de 'wind'. Terwijl je er je voordeel uit zou kunnen halen door wat van het vette zitvlees te bewaren voor tijden van mager zitvlees. :badabing:
=> More informations about this toot | More toots from OmeletteduFromage@mastodon.social
@OmeletteduFromage
Stel je voor om dan een deel van je reet af te schij.. eh scheiden?
@PatrickTingen
Ik verklaar alleen de droom.
Maar je zou aan liposuctie kunnen denken.
(€799 per z0ne - Binnen 2 weken behandeld)
=> More informations about this toot | More toots from OmeletteduFromage@mastodon.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini