Ancestors

Toot

Written by marcelcosta on 2024-09-05 at 10:00

La veritat és que m’estic acostumant força a utilitzar @logseq per al dia a dia del meu laboratori…

[#]bioinformatica #freescience

=> More informations about this toot | More toots from marcelcosta@bcn.fedi.cat

Descendants

Written by Ander on 2024-09-07 at 11:59

@marcelcosta Jo l'he començat a fer servir aquest estiu com a "base de dades personal", sobretot per apuntar comandes i instruccions per instal·lar o configurar coses, que al cap d'uns mesos ja no recordo com ho vaig fer 😅

Però encara no l'he acabat d'integrar en el dia a dia i em genera força fricció...

=> More informations about this toot | More toots from ander_dapo@mastodont.cat

Written by marcelcosta on 2024-09-07 at 14:32

@ander_dapo A si? Quines friccions et genera? 😁

Written by Ander on 2024-09-08 at 15:28

@marcelcosta al que m'està costant més acostumar-me és al sistema d'organització dels fitxers, que siguin tots en una "piscina" i s'organitzin per referències em sembla contraintuïtiu (té el seu sentit, però no entenc per què no es podrien combinar tots dos models...). Són molts anys documentant les coses en estructures de carpetes "convencionals", hahaha.

I sembla una tonteria, però que sigui un AppImage fa que en el meu ordinador trigui gairebé 10 segons en obrir-se, i si tinc pressa, be...

=> More informations about this toot | More toots from ander_dapo@mastodont.cat

Written by marcelcosta on 2024-09-09 at 15:24

@ander_dapo És un canvi de paradigme, està clar! Jo ja m’hi he acostumat força. També és veritat que jo faig servir bastant l’estructura de diari, que potser tu no. D’aquesta manera ja hi ha una certa estructura inicial.

Pel que fa a la AppImage, no sé si estàs gaire en contra de flatpak, però tens el programari a flathub:

https://flathub.org/apps/search?q=logseq

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113084360477457794
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
268.376195 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.082775 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).