Toukokuussa ostetut 120 € farkut (Tommy Jeans) puhkesivat nyt, lienee viitisen pesua takana. Lasketaanko tämäkin hintakategoria pikamuodiksi? Jos lasketaan ja tämä on normaali elinkaari, ei ole mitään järkeä ostaa tätä lokeroa 40 € Jack & Jones tai H&M-kaman sijaan, niin oman elämänlaadun kuin ympäristönkään kannalta.
=> More informations about this toot | More toots from sampe@piipitin.fi
@sampe Hinta ei tosiaan kerro kaikkea. Tommy Jeansissa maksaa eniten "Tommy". Vastaavaan hintaan saa myös kestävää, mutta tuotteet eivät löydy yleisvaatekaupasta.
=> More informations about this toot | More toots from esko@hcommons.social
@esko tässä oliskin mielenkiintoista sitten mistä löytyy
@sampe Helsingin seudulla Pinkomo erityisesti (heillä on juuri nyt ale), Farkkusampo (käytettyjä Lee ja Levis), Kenkäkingi (käytettyjä Keravalla), Herttoniemen farkkujen varastomyynti. Varustelekan farkuista olen kuullut hyvää myös. Itse ostan pääosin käytettynä, merkit kuten Edwin, Kings of Ingido, Levikset, joissa "made in" on jotain muuta kuin Bangladesh -- ja ei liikaa stretch-kangasta, joka heikentää. Paikkaaminen myös kannattaa, kun on investoinut, Tommyjakin voi koittaa sillä pelastaa.
=> More informations about this toot | More toots from esko@hcommons.social
@esko Kiitti! Katselen noita. Mulla menee tyypillisesti plus-kokoisiksi vaatteet, mutta koitan etsiä pienintä elastaanin määrää niissäkin. Eikö se tuota stretch-osastoa ole.
@sampe Heittäisin, että Varusteleka voisi tarjota helpoiten isompiakin kokoja, toivottavasti löytyy kivat ja kestävät! Ja joo, elastaanilla taitavat tehdä venyvyyttä just pääosin.
=> More informations about this toot | More toots from esko@hcommons.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini