Ancestors

Written by Marion Allard on 2024-08-25 at 18:34

With an amazing team of 4 other people, we participated in #GMTK2024 ! Our game Ouropolis is a mini-citybuilder where you build on the scales of a giant self-devouring snake. In true gamejam fashion, it was a little too ambitious for the alloted time and thus isn't tutorialized or balanced, but we're excited to polish it post-jam! Check it out here (windows build sadly doesn't work, but there's a web version link) & maybe leave us a rating :) https://gnurf.itch.io/ouropolis

=> View attached media | View attached media | View attached media

=> More informations about this toot | More toots from mar_lard@mastodon.gamedev.place

Toot

Written by Red Hot Chill Pépère on 2024-08-26 at 14:00

@mar_lard

Super ! Merci, je vais l'essayer dans le navigateur.

Juste une info, n'oublie pas de décrire tes images avec l'option alt text pour l'accessibilité.

Beaucoup de monde ici est tatillon avec ça et ne partage pas s'il n'y en a pas (dont moi). Demande-moi si tu as besoin. 👋

=> More informations about this toot | More toots from Zekovski@pouet.chapril.org

Descendants

Written by Marion Allard on 2024-08-26 at 14:41

@Zekovski ah tu as raison, merci pour le rappel!!

=> More informations about this toot | More toots from mar_lard@mastodon.gamedev.place

Written by Red Hot Chill Pépère on 2024-08-26 at 15:14

@mar_lard

Bon j'abandonne. Je ne comprends pas, ou il y a peut-être un bug. 😅

Je construis des mines qui sont englouties avant d'avoir produit quoi que ce soit.

Merci en tous cas pour ton partage et pour avoir ajouté les alt. 👍

=> More informations about this toot | More toots from Zekovski@pouet.chapril.org

Written by Marion Allard on 2024-08-26 at 15:16

@Zekovski T'en fais pas c'est normal - on a pas eu le temps pour un tuto clair...normalement, si tu construis une mine et une habitation adjacente, l'habitation commence à envoyer de la population à la mine, ce qui te donne de la kératine pour construire plus de choses, notamment les tours qui te donnent de la science et te permettent de construire plus loin :)

On espère polish et tutorialiser après le vote.

Merci d'avoir joué !!

Written by Red Hot Chill Pépère on 2024-08-26 at 15:37

@mar_lard

Ah en effet ça marche beaucoup mieux !

Merci beaucoup. 👍

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113028681905917021
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
279.795944 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.347181 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).